Jak schudnąć 2 kilogramy

Jak schudnąć 2 kilogramy w szybkim tempie?

Jak schudnąć 2 kilogramy? To pytanie, które rodzi się w głowach wielu osób, których waga wskazuje minimalnie za dużo. Uspokajamy – to nadwaga, która nie powinna być większym problemem.

Pragniemy jednak zauważyć, że czym innym jest zmiana cyferek na wadze (o dwa w dół), a czym innym pozbycie się 2 kilogramów tkanki tłuszczowej. O ile w pierwszym przypadku możemy zbić 2 kilogramy w dół w ciągu 48 godzin, pozbywając się wody z organizmu, o tyle w przypadku redukcji tkanki tłuszczowej – proces redukcyjny musi wyglądać nieco inaczej.

Dieta przy redukcji 2 kilogramów

Dwa kilogramy nadwagi to problem, który można potraktować jako pewnego rodzaju ewentualne preludium przed czymś poważniejszym. Nasza reakcja jest konieczna, ale nie musi być szczególnie restrykcyjna. Można wręcz zaryzykować stwierdzeniem, że w przypadku odżywiania – nadal mamy sporą dowolność.

Aby schudnąć 2 kilogramy wystarczy, że zastosujesz się do kilku kluczowych zasad:

  • zrezygnuj z jedzenia przed snem, ostatni posiłek konsumuj najpóźniej 3 godziny przed snem
  • nie jedz fast-foodów, słodyczy i produktów wysokoprzetworzonych
  • zwiększ spożycie warzyw i owoców
  • pij bardzo dużą ilość wody (nawet 4-5 litrów dziennie!)
  • ogranicz słodzenie herbaty, kawy i innych napojów

To tyle i aż tyle. Z jednej strony powyższe restrykcje raczej nie są zbyt wymagające. Z drugiej zaś strony – dla osób, które do tej pory nie dbały o odżywianie i nie zwracały uwagi na to co jedzą, nawet kilka prostych zasad – mogą być problematyczne do wdrożenia.

Pragniemy przy tym jednocześnie zauważyć, że w przypadku gdyby powyższe, proste wskazówki nie dawały określonych rezultatów, zmuszeni będziemy do nieco bardziej wymagających zmian, tudzież – diety z kalkulatorem w ręku. Najlepszym, najefektywniejszym rozwiązaniem jest stosowanie zbilansowanej diety redukcyjnej, o kaloryce przystosowanej do danej jednostki.

Jak trenować i ćwiczyć, by schudnąć 2 kilogramy?

Trening to kolejny ważny element odchudzania, o którym nie możemy zapomnieć nawet przy tak małej nadwadze. Wszak, to właśnie podczas ćwiczeń dochodzi do procesu pozyskiwania energii z materiału zapasowego, tudzież tkanki tłuszczowej. Jak zatem trenować, aby pozbyć się dwukilogramowej nadwagi?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: regularnie, intensywnie i dostatecznie długo. Tak naprawdę, przy tylu nadprogramowych kilogramach, nie musisz korzystać ze specjalistycznych treningów. Wystarczy, że po prostu będziesz aktywny. Twój ruch musi być regularny (najlepiej codzienny), intensywny (w okolicach 60% maksymalnego tętna) i długi (45 minut / sesja treningowa).

To naprawdę wystarczy. Jeśli jednak chcesz ukierunkować aktywność fizyczną, to najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystać z aerobów: biegania, jazdy na rowerze, pływania i jazdy na rolkach. Pomocne mogą być również wszelkie ćwiczenia siłowe – dla początkujących rekomendujemy ćwiczenia na własnym ciężarze, tj. pompki, przysiady, podciąganie na drążku, wyciskanie na poręczach itd.

Czy warto sięgnąć po suplementy przy redukcji 2 kilogramów?

Redukcja dwóch kilogramów nie powinna obligować do korzystania ze wspomagaczy. Natomiast, warto zwrócić uwagę na fakt, iż w wielu przypadkach sięgnięcie po suplementy może również pełnić rolę pewnego rodzaju profilaktyki, tj. uchronić nas przed dalszym gromadzeniem się nadprogramowych kilogramów.

A zatem wniosek jest prosty: sięgaj po suplementy nie tylko w celu eliminacji zbędnych kilogramów, ale także w ramach działań profilaktycznych. Przy czym zaznaczamy, by wybierać produkty wieloskładnikowe, oddziałujące zarówno na metabolizm, apetyt, jak i spalanie tkanki tłuszczowej.

W jakim czasie schudnę 2 kilogramy?

Tempo redukcji zbędnych kilogramów zależne jest od szeregu różnych czynników. Można jednak śmiało założyć, że przy zastosowaniu się do powyższych rad, tj. zmiany nawyków żywieniowych, wzmożonej aktywności i stosowaniu suplementów – zrzucimy 2 kilogramy w ciągu 2-3 tygodni. To tempo, które zagwarantuje nam brak efektu jo-jo.

Pragniemy jednak zauważyć, że czym innym jest zmiana cyferek na wadze (o dwa w dół), a czym innym pozbycie się 2 kilogramów tkanki tłuszczowej. O ile w pierwszym przypadku możemy zbić 2 kilogramy w dół w ciągu 48 godzin, pozbywając się wody z organizmu, o tyle w przypadku redukcji tkanki tłuszczowej – proces redukcyjny musi wyglądać nieco inaczej.

Dieta przy redukcji 2 kilogramów

Dwa kilogramy nadwagi to problem, który można potraktować jako pewnego rodzaju ewentualne preludium przed czymś poważniejszym. Nasza reakcja jest konieczna, ale nie musi być szczególnie restrykcyjna. Można wręcz zaryzykować stwierdzeniem, że w przypadku odżywiania – nadal mamy sporą dowolność.

Aby schudnąć 2 kilogramy wystarczy, że zastosujesz się do kilku kluczowych zasad:

  • zrezygnuj z jedzenia przed snem, ostatni posiłek konsumuj najpóźniej 3 godziny przed snem
  • nie jedz fast-foodów, słodyczy i produktów wysokoprzetworzonych
  • zwiększ spożycie warzyw i owoców
  • pij bardzo dużą ilość wody (nawet 4-5 litrów dziennie!)
  • ogranicz słodzenie herbaty, kawy i innych napojów

To tyle i aż tyle. Z jednej strony powyższe restrykcje raczej nie są zbyt wymagające. Z drugiej zaś strony – dla osób, które do tej pory nie dbały o odżywianie i nie zwracały uwagi na to co jedzą, nawet kilka prostych zasad – mogą być problematyczne do wdrożenia.

Pragniemy przy tym jednocześnie zauważyć, że w przypadku gdyby powyższe, proste wskazówki nie dawały określonych rezultatów, zmuszeni będziemy do nieco bardziej wymagających zmian, tudzież – diety z kalkulatorem w ręku. Najlepszym, najefektywniejszym rozwiązaniem jest stosowanie zbilansowanej diety redukcyjnej, o kaloryce przystosowanej do danej jednostki.

Jak trenować i ćwiczyć, by schudnąć 2 kilogramy?

Trening to kolejny ważny element odchudzania, o którym nie możemy zapomnieć nawet przy tak małej nadwadze. Wszak, to właśnie podczas ćwiczeń dochodzi do procesu pozyskiwania energii z materiału zapasowego, tudzież tkanki tłuszczowej. Jak zatem trenować, aby pozbyć się dwukilogramowej nadwagi?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: regularnie, intensywnie i dostatecznie długo. Tak naprawdę, przy tylu nadprogramowych kilogramach, nie musisz korzystać ze specjalistycznych treningów. Wystarczy, że po prostu będziesz aktywny. Twój ruch musi być regularny (najlepiej codzienny), intensywny (w okolicach 60% maksymalnego tętna) i długi (45 minut / sesja treningowa).

To naprawdę wystarczy. Jeśli jednak chcesz ukierunkować aktywność fizyczną, to najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystać z aerobów: biegania, jazdy na rowerze, pływania i jazdy na rolkach. Pomocne mogą być również wszelkie ćwiczenia siłowe – dla początkujących rekomendujemy ćwiczenia na własnym ciężarze, tj. pompki, przysiady, podciąganie na drążku, wyciskanie na poręczach itd.

Czy warto sięgnąć po suplementy przy redukcji 2 kilogramów?

Redukcja dwóch kilogramów nie powinna obligować do korzystania ze wspomagaczy. Natomiast, warto zwrócić uwagę na fakt, iż w wielu przypadkach sięgnięcie po suplementy może również pełnić rolę pewnego rodzaju profilaktyki, tj. uchronić nas przed dalszym gromadzeniem się nadprogramowych kilogramów.

A zatem wniosek jest prosty: sięgaj po suplementy nie tylko w celu eliminacji zbędnych kilogramów, ale także w ramach działań profilaktycznych. Przy czym zaznaczamy, by wybierać produkty wieloskładnikowe, oddziałujące zarówno na metabolizm, apetyt, jak i spalanie tkanki tłuszczowej.

W jakim czasie schudnę 2 kilogramy?

Tempo redukcji zbędnych kilogramów zależne jest od szeregu różnych czynników. Można jednak śmiało założyć, że przy zastosowaniu się do powyższych rad, tj. zmiany nawyków żywieniowych, wzmożonej aktywności i stosowaniu suplementów – zrzucimy 2 kilogramy w ciągu 2-3 tygodni. To tempo, które zagwarantuje nam brak efektu jo-jo.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *