płaski brzuch

Płaski brzuch w 3 tygodnie: dieta, trening i suplementy

Nadwaga – problem, który dotyka coraz większe grono osób. Według szacunków – ilość osób, które boryka się z nadmierną ilością tkanki tłuszczowej w organizmie ciągle wzrasta. Ostatnie 30 lat to niemalże dwukrotny wzrost osób z problemem nadwagi. Te statystyki to nie wszystko. Każdego roku, śmierć w wyniku otyłości ponosi ponad 2,5 miliona osób na całym świecie. Szokujące, nieprawdaż?

Odchudzanie, czyli jak osiągnąć płaski brzuch?

Chcesz pozbyć się oponki i nadmiaru tkanki tłuszczowej z organizmu. Przygotuj się na trudną batalię. Czy jesteś w stanie sprostać temu wyzwaniu? Czy odchudzanie to proces, kt

Istotnie – w ciągu trzech tygodni można dokonać sporej metamorfozy swojego ciała. W tym czasie można zrzucić nawet kilka kilogramów. Wymaga to jednak ogromu zaangażowania i samodyscypliny. Czego jednak nie robi się dla lepszego wyglądu?

Dieta na płaski brzuch

Zmiana nawyków żywieniowych to absolutna konieczność. Musisz ograniczyć spożywanie niezdrowego, niepełnowartościowego i wysokokalorycznego pokarmu.

Dieta powinna być oparta o kilka podstawowych zasad:

  • Mniejsze porcje posiłków – jedz mniej, ale częściej. Umożliwisz dzięki temu spokojne zużywanie energii na bieżąco. Organizm nie będzie odkładał pokarmów na później, tylko od razu z nich korzystał i trawił.
  • Im później, tym mniej węglowodanów – ilość materiału energetycznego (węglowodanów) powinna się zmniejszać wraz z biegiem dnia. Wynika to z faktu, że węglowodany są niezbędne do wysiłku, którego nie podejmujemy podczas snu (w nocy). Kiedy jest ich za dużo, to zmieniają formę i odkładają się w formie tłuszczu.
  • Unikaj głodowania – wbrew pozorom, wszelkie diety głodówkowe są nieskuteczne. Przede wszystkim – stanowią gwarancję efektu jojo, tzn. powrotu do pierwotnej wagi po pewnym czasie. Należy mieć na uwadze, że dieta powinna być zbilansowana, pełnowartościowa oraz zdrowa.

Z całą pewnością, stosując się do wyżej wymienionych rad jesteś w stanie zmienić swoje nawyki na lepsze i tym samym postawić duży krok w stronę płaskiego brzucha.

Trening na płaski brzuch

Proces spalania tkanki tłuszczowej zachodzi wówczas, gdy poziom zapotrzebowania na energię jest wyższy niż ilość dostarczanych kalorii w pożywieniu. Poprzez to, zmuszamy organizm do wygospodarowywania energii z materiału zapasowego jakim jest tkanka tłuszczowa.

W związku z tym, zwiększenie aktywności fizycznej, naturalnie wiąże się ze zwiększonym procesem spalania. I co ważne – nie ma znaczenia czy bedziemy realizować ćwiczenia na brzuch, czy całe ciało. Tkanka tłuszczowa spala się zazwyczaj równomiernie.

Poprzez trening na brzuch możemy co najwyżej dodatkowo podkreślić kształt naszych mięśni, co zresztą – jest jak najbardziej istotne. Nie mniej jednak, nie ma to nic wspólnego z efektem „płaskiego brzucha”.

Dlatego też, jeśli po prostu chcesz zrzucić tkankę tłuszczową z brzucha, najefektywniejsze będą ćwiczenia angażujące całe ciało (generują największe zapotrzebowanie energetyczne). Świetnie w tej roli sprawdzają się aeroby: bieganie, jazda na rowerze, pływanie.

Suplementy diet na płaski brzuch

Podobnie jak w przypadku diety i treningu, nie ma czegoś takiego jak suplementy dedykowane na płaski brzuch. Owszem, niektóre środki sprawdzą się lepiej przy tzw. otyłości brzusznej od innych, ale żaden producent nie wykorzystuje sloganów sugerujących, że są one na brzuch.

Spośród wszystkich suplementów, w szczególności warto zainteresować się preparatami ograniczającymi apetyt. Doskonale sprawdzą się zatem wszystkie suplementy wzbogacane błonnikiem – substancją, która pęczniej w żołądku i powoduje uczucie sytości. Świetnym źródłem błonnika są między innymi:

  • jagody acai
  • zielony jęczmień
  • suplement diety Fibre Select

Warto jednak pamiętać, ze nawet najlepszy suplement diety nie zastąpi zbilansowanej, pełnowartościowej i zdrowej diety.

Wybierając konkretny preparat na odchudzanie należy najpierw zaznajomić się ze składem oraz opiniami – wszak, to właśnie one stanowią najlepszą rekomendację.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *